Na een geslaagd eerste passage in het voorjaar van 2021 kiest Wilms in het najaar opnieuw voor een brede tv-campagne op vtm en de andere zenders van DPG Media.
Marketingmanager Andres Lesire: "De samenwerking met Huis Gemaakt en DPG Media in het voorjaar was prima verlopen. Bovendien kregen onze vertegenwoordigers stuk voor stuk positieve feedback van onze klanten. De eerste passage van de schaduwmeesters op tv was duidelijk niet onopgemerkt voorbij gegaan. Daarom hebben we besloten om ook in het najaar ons merk in de kijker te zetten, zowel met een brede campagne op alle zenders van DPG Media als met een weersponsoring."
Wilms koos er opnieuw voor om eigen medewerkers naar voor te schuiven in de spots. Andres Lesire: "We voeren authenticiteit hoog in het vaandel en de keuze voor onze schaduwmeesters in de marketing hoort daar bij. Zoals je hieronder kan zien, hebben ze zich niet onbetuigd gelaten. Het resultaat mag gezien worden. Hanne, Goedele, Jill, John en Karel hebben dat super gedaan!"
TV-spot najaar 2021 met Jill
TV-spot najaar 2021 met Hanne
TV-spot najaar 2021 met Goedele
TV-spot najaar 2021 met John
TV-spot najaar 2021 met Karel