Elk jaar gaat ondernemersorganisatie Etion op zoek naar 'De Kempenaar'. In het uitzonderlijke jaar 2020 wil Etion met deze trofee een bedrijf belonen dat zich getoond heeft als een rots in de branding.
CEO Erik Wilms: "We zijn bijzonder trots dat we in dit corona-jaar door Etion genomineerd zijn voor De Kempenaar. De voorbije maanden waren voor ons geen evidente periode, maar we zijn vandaag klaar voor de toekomst, sterker dan ooit."
Wilms stelde vorige maand nog een ambitieus investeringsplan voor. In de loop van de volgende drie jaren zullen ze meer dan 8 miljoen euro investeren in de site langs de Molsebaan in Meerhout, met onder andere het Wilms Experience Center, een nieuw magazijn en de opstart van een eigen confectieafdeling. Bij alle investeringen staat duurzaamheid voorop.
HR manager Tina Ermgodts: "De groei van Wilms vertaalt zich ook in ons personeelsbestand. We zijn ondertussen gegroeid tot 180 personeelsleden en lanceren nog wekelijks nieuwe vacatures. Het grootste gedeelte van onze schaduwmeesters komt uit Meerhout en omgeving. Wist je dat maar liefst 40% van alle personeel met de fiets komt werken? Daar zijn we fier op."
De vorige winnaars van de Kempenaar zijn Cartamundi, A-kwadraat, Group Joos en Lavetan. Zij voldeden de voorbije jaren het best aan de strenge selectiecriteria van de jury.
Etion zoekt voor De Kempenaar een bedrijf dat:
Marketing manager Andres Lesire: "Deze criteria zijn ons letterlijk op het lijf geschreven. Al meer dan 45 jaar brengt Wilms vanuit de Kempen schaduw bij gezinnen in heel België, Nederland en zelfs in Scandinavië. Wat veel mensen niet weten is dat we de grootste producent van rolluiken in de Benelux zijn. Daar zijn we trots op en daar werken onze schaduwmeesters iedere dag aan."
Surf naar de stempagina van Etion, vink Wilms aan en vul je emailadres in. Zo simpel is dat. Dankjewel!
De uitreiking vindt plaats op donderdag 22 oktober. Meer info en inschrijven kan hier.